Äntligen!

Vad härligt med snö! Det har kommit massor med vita flingor i natt så man vaknade till en vintervärld.
Låt nu detta stanna hos oss !!
När det gäller vikttävllingen så får man ju en grym prestationsångest när man hör hur hårt Anncharlotte kör. Vad sägs om två! långpromenader plus pump på en och samma dag!!
Men inte ger jag upp för det inte!!
Veckan består av jobbkvällar och sen så är jag ledig fre-sön....Skönt!
På lördag är vi bortbjudna till Rosvik, det ska bli riktigt trevligt, Terese och Tomas ska också dit så gänget blir samlat!!
I går var vi hos pappa och Mona och åt gott, kyckling och ris.
Nä nu ska jag låta valkarna studsa på min crosstrainer.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: mARY

tja ba





jag har oxå en blogg nuförtiden.



www.maryssecret.blogspot.com



vi kommer hem ännu tidigare, Marcus pappa har blibit dålig så vi är lite oroliga..



puss!

2008-11-25 @ 22:26:36
URL: http://www.maryssecret.blogspot.com
Postat av: cajsa

uppdatera nån gång! haha

2008-12-07 @ 14:29:38
URL: http://cajsalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0