Dag 2 på bloggandet!

Än så länge går det bra att uppdatera men vad sjutton det har ju bara gått en dag....
Tänkte att jag skulle skriva ner veckans planer för att göra det lite enklare att förfölja mig om man vill.

Onsdag(idag): Möte och jobb från 13-22
Torsdag: IKEA med Cajsa , Maria och Anncharlotte ,som till min stora glädje har kommit hem från Oslo och planerar att stanna här i Piteå till efter jul ! Hurra! Henne brukar man ju bara få rå om några dagar runt jul men nu blir det andra bullar och kanske rent en del middagar hos mamma Marianne och Hasse!!
Fredag:Ledig från Jobbet! Det blir nog att se Cajsas match om man nu vågar för det kan ju gå vilt till här hemma efter sådant derby med Lillpite. Svårt att välja sida men du vet att jag alltid hejar på digg Cajsa även om jag råkar klappa händerna åt båda lagen!
Lördag: PARTY! Oh yeah! Då var det dags att klä ut sig för andra helgen i rad. Ska på 30-års fest där alla ska vara utklädda till ngt som börjar på H, och nej jag ska inte vara hora!
Om ni har tur så kommer jag att lägga ut bilder från festen senare.
Söndag: Jaha vad tror ni kommer hända på denna vilodagens dag?? Jag ska inte göra ett knop, förra söndagen hade jag BH-party trots att jag var på Halloweenparty till sena timmen dagen innan. Tänk er själva att städa baka och gå an när soffan står ett par meter därifrån och ropar mitt namn. Nä den här söndagen ska jag inte ens ta av mig pyjamasen och skinnsoffan ska inte behöva ropa nå många gånger på mig!

Ja men då vet ni vad jag ska göra, mellan detta ska jag förstås nätsurfa, fisa, äta, pussas, sova, skratta, köra bil mm Fast kanske inte i den ordningen.

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Annchalotte

Jess!!!

IKEA imorgon, ska bli riktigt trevligt!

2008-11-05 @ 17:07:24
URL: http://pickadoller.blogspot.com/
Postat av: julia

haha! här har du en som kommer läsa din blogg framöver ;)

2008-11-05 @ 20:39:38
URL: http://jlundholm.blogg.se/
Postat av: ninna

Valvaka? Är det sånt man får ägna sig åt när man är för gammal för luciavaka? På tal om lucia jg tänkte anmäla mig själv till Piteås lucia jag har ju alltid velat bli vald till lucia men aldrig fått det!!

ps I be at your mansion at 11 to morrow....

2008-11-05 @ 23:54:21
URL: http://nuduninna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0