Go morron!!

I morse tackade jag nej till en promenad igen...nää men va konstigt, det har jag ju aldrig gjort förr! Eller?
Svägerskan fick promenera alldeles själv för att jag råkar vara den lataste fd sporttjej som finns på denna jord.
Jag vill spela fotboll, innebandy och volleyboll, inte powerwalka och gå på hurtgympa, men vad tusan hjälper det när man är 30 år gammal och ingen har tid att var med i mitt lag.
Efter att jag druckit upp mitt kaffe ska jag gå och duscha och alla som känner mig vet att jag hatar detta blöta och kalla fenomen, så jag sitter just nu och peppar mig, "Det kommer bli bra" "Du kommer känna dig stolt efteråt"
En del behöver såna ord innan de ska flyga men jag behöver dom innan tvagning.

Eftersom jag älskar när andra lägger upp bilder så ska jag försöka lägga upp en varje gång jag skriver men då ska det ju helst bilden ha nåt med texten här uppe att göra. Men eftersom jag inte har nån bild på där jag duschar så får det denna gång bli en bild från då jag var i Kina.  Sekunden efter tog han sig (och resten av torget) en liten glimt av juvelerna!  Det börjas i tid!Sekunden efter detta kort tog han sig (och gav resten av torget) en liten glimt av juvelerna!  Det ska börjas i tid! pojkens pappa som upptäckte detta försent höll på svimma av skam men lillkillen bara log! Dessutom så var det nog enda gången han fick se och kommer att se ett par svenska vita bröst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0