Jaha då ska vi se.......

.....om bloggandet är något för mig. Jag är i alla fall sugen att prova.
Det här är bara ett testinlägg, jag ska skriva ett ordentligt ett i morgon för det börjar bli sängdags. Som vanligt så började jag för sent med nytt projekt!
Jag kan i alla fall säga att jag har funderat på vilken kategori min blogg ska vara i om jag nu ens väljer att kategorisera den.
Vi har modebloggar; Jag älskar mode och shoppar alldeles för mycket men det känns lite för ytligt att bara skriva om mode och lägga upp bilder på sig själv där man tycker att man åg snyggast och smalast på.Så ngn ren modeblogg blir det ej.
Inredningsblogg måste tyvärr också gå bort för jag måste erkänna att jag vill så mycket med min inredning men ack så galet det kan gå och aldrig är man nöjd, så på den fronten är jag nog inte en kvalificerad.
Djurbloggar; Ja egentligen så har jag ju två underbara vänner med fyra ben och en lång och luden svans, men det skulle nog bli en långtråkig blogg för när de är inne så ligger de på min eller makens mage och när de är ute så vet jag ju inte vad de gör. Boring för er att läsa men mysigt för mig!
Sen har  vi en blogg som ligger mig varmt om hjärtat nämligen adoptionsbloggarna och varför jag gillar dom  kommer att komma fram så småningom. Men men mitt liv innehåller så mycket så jag får nog mixa min egen kategori, alltså nuduninnabloggen, som betyder så enkelt som nu du Ninna är det din tur!!

Tjing och gonatt
ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är då så duktig!;)

2008-11-05 @ 01:50:54
URL: http://cajsalindqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe

2008-11-05 @ 12:14:41
URL: http://nuduninna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0