In the livingroom!

Nu sover både den stora killen och den lilla tjejen...det är bara den stora tjejen som orkar hålla ögonen öppna.
Jag tror minsann att Ante börjar känna av "vara-vaken-på-natten-livet". Men jag ska säga er att han gör ett kanonjobb, oavsett vilken tid på dygnet man väcker honom så är han redo att sadla papparollen och allt som ingår i den.
Jag gick som planerat till frissan i morse, och vilken tid det tog!! Två timmar satt jag i frisörstolen innan håret fått sig en ljusare nyans. "We don`t want it to be Yellow, you know!? Better to wait extra long!" Sa frissan som ursprungligen var från Portugal och hann med två kunder medan jag satt och hoppades på att håret inte skulle falla av pga för lång verknigstid.
Men tanta hade rätt, det blev bra och än sitter håret kvar på hjässan."You tell your swedish friends that it`s like miracle in South Africa, you got long nails, blonde hair and a baby"!! Really good country!?" Humor hade hon också om så något underlig sådan!?
Nu ska jag nog gå och kolla om jag får ihop till lite rester till middag sen blir det till att bada med lillan. I morgon ska vi nämligen till barnhemmet och då vill vi ju visa att lillstumpan blir ordentligt omskött av sin mamma och pappa.


Ha en trevlig kväll alla!

Puss puss




Kommentarer
Postat av: cajsa

haha okej! nej jag undrade bara, tänkte om hela lillpite springer in.. vore mysigare om det bara var vi och mona bosse simon och filip och yvonne och tony:) och att resten kommer lördag eller nå, så ni iaf hinner andas innanför dörrn, haha! Puss love

2009-04-06 @ 20:22:42
Postat av: Pia

Vi ska försöka komma och heja på Nellie (och er!) på fredag på Kallax. Förstår att ni kommer vara trötta och längta hem men en minut kanske vi kan få och beundra underverket!

2009-04-07 @ 14:22:17
URL: http://www.poden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0