Nedräkning!

Ja men då glömde man visst att skriva även söndag!! Verkar som om jag har satt det i system!?
Hur som helst så tog vi en lugn start i går och gick sen till Hatfield igen för att framkalla lite kort som vi ska ge bort här nere.
Vi köpte en resväska till Nellie på marknade där men när vi kom hem såg vi att den var trasig!  Nåja den går att använda ändå och vi betalade bara en hundring för den så jag antar att det stämmer att man får vad man betalar för.
Efter en sen lunch på sportbaren blev det lite kortspel på balkongen och avslutningsvis en film i dubbelsängen.

Nu vill man bara komma hem till alla som längtar efter att se underverket- Hon är så underbart söt och snäll! Jag säger som jag sa till Ante- Vi hade inte kunnat göra det bättre själv!! If you know what I mean!! Hihihi!!
Nellie har precis vaknat och sitter hos sin pappa och intar dagens frukost.
I dag ska vi som sagt var umgås med Gro och Axel men jag (Ninna) ska försöka hinna med ett till besök hos frissan idag för lite slingor, man måste bara passa på här då det är så billigt.

Mamma är så rolig!!


Mår gott !


Afrikas prinsessa!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Alltså,vad man blir glad när man ser denna tjej!!!

Hon kommer att bli Lillpites spelevink, vad annat med såna föräldrar....

Kramar från oss alla.

2009-04-06 @ 14:44:44
Postat av: Annelie Jonsson

Herre Gud så mysigt ni ser ut att ha det tillsammans!!!Jag förstår att ni längtar hem så ni kan känna att detta är på riktigt...

Vi vill Gratta Ante i förskott på hans 30 årsdag!!!!

Vilken present han får komma hem med!

<3 KRAM <3

2009-04-06 @ 18:25:00
Postat av: Sara Lindberg

Hej Ninna!



Hittade hit till din blogg via Agneta E, Robbins mamma, och ville bara säga grattis till både dig och Ante. Så otroligt söt liten tjej ni har fått!! Lycka till!! Kram sara

2009-04-07 @ 13:28:38
URL: http://lillastrumpen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0