Härliga sommar

Vi njuter av sommaren och av de dagar som är varma och soliga.
Det har varit en hektiskt sommar men jag gillar ju när det är mycket så det har känts roligt.
Alla tre bröllop blev väldigt lyckade och Nellies dop blev precis så fint och bra som vi hade hoppats på.
Lillstumpan har hunnit få två tänder och hon säger pappa till Antes stora förtjusning.
Det finns väldigt många bilder från i sommar men de kommer en annan dag för nu ska jag krypa ner i sängen med maken för i morgon vankas det kräftfiske här nere i älven.


Kommentarer
Postat av: Pia i Kallax

ÄNTLIGEN ett livstecken :-) Kram på er!

2009-08-06 @ 23:48:00
Postat av: Patrik

Äntligen! Fasen vad jag tomkollat på Eran blogg i sommar! Ser att lilla tjejen växer bra. Hur är det med Er annars då? Bara bröllop, partyn och dop? :-)

Vi måste höras snart.



/Patrik "pappaledig i 2 månader fom måndag!"

2009-08-06 @ 23:50:16
Postat av: Annelie,Micke och Tim

Hälsa lillstumpan och pussa henne från oss =)

/Kramar från familjen Silver

2009-08-07 @ 21:49:07
Postat av: linda

Hallå!

Äntligen,ett nytt inlägg:-)

Hoppas allt är bra med er och lillan?

Skulle vara roligt om vi kunde träffas nån dag framöver.

Kram Linda

2009-08-07 @ 21:58:47
URL: http://lindaenkvist.blogg.se/
Postat av: Ida

Men vad roligt att äntligen få läsa lite på din blogg. Ser att ni har haft fullt upp. Nu tycker jag det är dax för oss att ses. Kram Ida

2009-08-10 @ 23:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0