Saknad!

Jag ser att jag/vi är saknad! Eller kanske mest Nellie. Det började precis nu att åska som tusan så det blir ett kort inlägg sen ska jag slita ut alla kontakter och juta av åskan, för det är ju så mysigt.....
I dag har i alla fall jag och Nellie varit i pitsund hos morfar och Mona det var mysig men varmt som bara den.
Nellie badade i älven och tyckte inte att 20 grader var för kallt.
Jag kan väl kanske dra sommaren i korta drag för om jag skulle berätta om allt så blir det en bok.

Möhippa 1: Sandra
Möhippa 2: Madde
Bröllop 1: Sandra och Rickard
Bröllop 2:Ida och Erik
Bröllop 3: Marcus och Madeleine.
Dop för Nellie
Kräftfiske
Gråträsk
Vargön
Nellie börjar säga pappa
Nellie får två tänder
Nellie börjar fatta hur man gör för att ta sig fram i speedad fart med gåstolen
Cajsa får sitt första och andra sommarjob ever!!

Plus mycket mycket mer men det kan vi prata om när vi träffas irl.




Ebba och Wilma på Kyrktrappan


Kusinerna:Cajsa, Emma, Julia och Nellie på Emmas examen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina kort!

Ebba är som en pepparkaka.Hon är den som blir brunast i familjen.

Jag har då inget speciellt inplanerat till veckan så jag kan då träffas vilken dag som helst.

Men du kan höra av dig när du har tid?

Kram Linda

2009-08-09 @ 22:17:18
URL: http://lindaenkvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hallåj!

Äntligen lite uppdatering! Hoppas ni har det bra och att vi ses snart! Kramen

2009-08-10 @ 19:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0