Klippt....

Nu är man numera kortklippt och det känns skönt men ovant. Jag ska bifoga en bild sen.
Nellie har sovit hur mycket som helst de sista dagarna jag misstänker att det kan vara nån förkylnig på gång.

I kväll har vi haft kalas. nämligen bajskalas! Nellie fick vara naken i ca tre minuter medan jag gjorde i ordnig badet och på den lilla stunden han damen skita och sen kladda ut det på hela övervåningan och sen lite på mamma och mycket på sig själv. Najs med bajs!

Nu ska jag lägga bort datorn och njuta av svenska serien "Morden".

Ha en skön kväll!


Jakobs pappa gillar hårdrock!


Puss på dig minikompis

Kommentarer
Postat av: Annelie

Mmmm,håller med att det är najs med bajs! :) Jag och Tim skulle så stort bada tillsammans,ja du kan ju gissa vad som började flyta runt i karet! =)

Kram på er alla

2009-12-02 @ 11:53:08
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/
Postat av: Mary

hello...



vi kommer upp i helgen..kom till bodsjön på lördag. ta med dig Jenny!!!

2009-12-02 @ 23:11:40
URL: http://maryssecret.blogspot.com
Postat av: Pia & Devika

Jisses! Här var det bloggat :-) Ser också fram emot julen, vi hade ju visserligen Devika förra julen men då var allt så nytt och vi var mest yra i mössan. Imorgon är det 1 år sen vi kom hem... från 30+ till -16 grader, inte underligt att hon hade snuva en vecka. Kram på er alla! (Själv har bloggning helt legat på is, Facebook tar all tid...)

2009-12-08 @ 13:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0