Utskriven!

På onsdagnatten förra veckan vaknade jag med ont i magen, jag trodde att det var vaccinationen mot svinis som spökade, jag och Nellie tog nämligen den på morgonen den dagen.
Efter två besök till Akuten under tordagen blev det till slut ambulans till Sunderbyn och massa olika undersökningar. Första diagnosen som jag fick här i Piteå var äggstocksinflammation.
Efter mycket om och men så opererades jag till slut på fredagseftermiddagen för sprucken blindtarm.Aj!

Sen har jag då legat på Sunderbyn bland så mycket elände och sjukdomar att jag ett tag trodde att jag hade drabbats av dem alla, psykiskt var jag fram till pärleporten och knackade på, som tur var så var det ingen som öppnade!

När jag insåg att jag skulle vara tvungen att stanna tills min feber försvunnit och pulsen sänkts och i och med detta missa min lilla tjejs första födelsedag,så tog jag fram mitt mest sorgsna uttryck och lät några salta tårar trilla ner för kinden. Så då fick man bli utskriven dagen före den stora dagen och ingen var lyckligare än jag.

Nu har vi firat gumman i dagarna två. Hon verkar nöjd och vi är nöjda.

Tack alla som har ställt upp för mig och för oss och brytt er om och ringt och hälsat på nu när jag varit sjuk.
Du anncha borde få pris i empati, dina samtal har ryckt upp mig från smådepressionerna under denna vecka. Tack älskling för att du är så underbart duktig på att vara en självständig och modern man och för att du har hälsat på mig alla dagarna på sjukhuset trots att det inte är närmest. I love U.


Good nightZZZZZZZZZZZzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Lea

men huvva, hörde att du varit sjuk krya på dig och hälsa grattis till " lill" tjejen;)

2009-12-17 @ 21:56:39
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/
Postat av: Anna

Men usch då, det lät inte så kul, hoppas att du mår bättre! Kram från oss

2009-12-17 @ 22:20:33
URL: http://www.annaochronja.blogspot.com
Postat av: Annelie

Skönt att du fick komma hem till prinsessan och fick fira henne! Huvva om du missat den 1:a ggn!! Nu får du vila upp dig och krya på dig!! Ha en riktigt god jul!!

Kramar Annelie

2009-12-18 @ 09:23:22
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/
Postat av: Maya & Pelle

Hörde på omvägar att Du var inne på Sunderbyn. Gud vad skönt att Du fick komma hem och fira Lillan! Hoppas Du får vila och bli omhändertagen nu så Du får fira en skön jul med Din härliga familj!



God Jul önskar vi Er!

// Maya & Pelle

2009-12-18 @ 10:18:30
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: Pia & Devika

Jisses! Skönt att du är på bättringsvägen. Grattis till er lilla 1-åring! Foton när du orkar, tack :-)

2009-12-18 @ 22:43:27
Postat av: Cissan

Men usch så jobbigt!! Sprucken blindtarm kan inte vara det skönaste...hoppas att du kryar på dig och att du kan vila nu när du fått komma hem och vilken tur att ingen öppnade pärleporten :)

2009-12-21 @ 16:08:36
URL: http://ollemarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0