En gång i veckan!

Jag har just kommit på att jag är nöjd om jag skriver ett inlägg i veckan på bloggen, för jag tror att det är en lämplig dos av Ninna som ni klarar av.
I morse har jag klippt, eller rättare sagt försökt klippa den lilla kissens 100 tovor, suck! vilken päls hon har.
Senare ska jag besöka en vän i sorg och försöka muntra upp så gott det går.
Till middag blir det någonting med köttfärs som bas. Vi får se vad som duger till lilla Cajsa hon har börjat ringa och fråga vad det blir till mat varje dag, ibland är jag hård och säger: Det blir rester!! Men hon är duktigt tjej och äter ändå.
Undra om jag ska retas med henne och Ante och göra kåldolmar i dag. Hihi!!
I veckan har vi två födelsedagsfirare, i morgon fredag fyller Jenny 29 år och på lördag blir min kära mor 59 år.
Grattis på er båda!!

Här är en bild på Jenny och mig för några år sedan!




Detta är två coola badhunkar som jag lyckades få med på bild i Turkiet i fjol!! Wow!!



...och här kommer en bild på blivande 59 åringen! Fräsch för sin ålder eller hur?


Kommentarer
Postat av: marie-anne-hasse

grattis till den söta flickan hälsa mormor

2009-03-25 @ 18:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0