Iskallt!!

Fy vad jag är less på denna istid, kinderna drar ihop sig till två stramande pingisbollar om man är ute mer än 10 minuter.
Som tur är så ska det bli mildare till helgen och då bär det av till Gråträsk och världens bästa stuga.
Förresten så har jag varit på en mycket trevlig 30-årsfest i fredags, bara brudar och härligt mycket kackel, precis som det ska vara! Tack alla för den trevliga kvällen, tack A för att vi fick låna din lägenhet och så sist och även minst (i kroppen hihi) tack Terese för sovplats och frukost.Ps.Förlåt för att jag grisade ner hela baksätet, du vet ju att jag hellst ska åka där bak med hundarna för jag är ju inte riktigt rumsren ännu!!
Nu bär det av till jobbet för att göra bort den andra av fyra arbetstkvällar denna vecka.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Terese

Ninnis din galna gangster,

jag tycker det är värre att du kastade ut skräpet genom fönstret. Tänk på miljön för guds skull!



men annars förlåter jag dig!



Jag är redan redo för nästa fest! Är du?



PIZ

2009-02-17 @ 20:40:59
URL: http://t2edmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0