söndag!

Ja då höll man på att missa veckans inlägg iom att idag är den sista chansen.
Nåväl veckan har varit bra med dagtidsjobb och många skratt med arbetskamraterna.
The family mår också bra förutom att Cajsa blivit grymt förskyld och får följa dagens matcher på läktaren.
Ante och hon är i Kalix på handboll och jag har just bjudit T & M samt grannens barn på våfflor.
I kväll blir det mys framför tv:n och kurera vår fjortis.
Dagens middag= ??????????????
Hur ofta kan man äta korv och makaroner innan man får skörbjugg????
Varma mackor, pasta carbonara och kött och pommes är några andra ständigt återkommande rätter.
Men hallå! det är ju faktiskt söndag och då brukar snälla mammor och pappor bjuda på middag!?
Eller?


Nä nu ska jag återgå till min pokerturnering...... har inte spelat på år och dar men blev lite sugen i dag! Jag har redan vunnit 100:- så nu kan jag spela för det utan att ha gått i förlust!!

Kommentarer
Postat av: MAmma

2009-02-16 @ 17:01:46
Postat av: Snäll mamma

Hej Min sköna

Hur blev det med söndagsmiddagen? Tur att du har trevliga grannar.För att du ska slippa få skörbjugg så är du och din familj välkommen på middag nästa söndag och då blir det inte mackisar eller pompa.



2009-02-16 @ 17:08:03
Postat av: Linda

hallå!

Vi kanske kan träffas nån dag i veckan i " nyktert" tillstånd om ni har tid?

Kram Linda

2009-02-16 @ 21:48:48
URL: http://lindaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0