Har jag drömt eller?

Oj oj oj, det går så snabbt att komma in i vardagen igen så jag börjar nästan tro att jag har drömt att det har varit jul och ledighet.
Jag får även lite lätt ångest när jag inser hur många semesterdagar jag "slösade" bort i jul, nog för att det var värt det då men nu känns det lite surt.
Något annat som ger mig lite ångest är att jag snart måste börja skriva min ålder med en 3:a som första siffra.....jag kan redan nu säga att jag i framtiden inte kommer att vara en nej-sägare till restylane. Inte ska man gå omkring och skrövla ihop sig i onödan. 
Sen har jag kommit på att nu känns det faktiskt bra att man inte har fått barn ännu för de små liven kommer att hålla oss unga lite längre för att inte tala om vad våra barnbarn kommer att göra!! Jag tycker rent att mamma och pappa borde tacka mig som nu också kommer att bli tvungna att vara unga och pigga ett bra tag till!!
Ett ålderstecken hos mig är bla att jag kan nästan kan få lite svindel när jag står på en stol, och jag har aldrig någonsin varit höjdrädd. Ett annat tecken kom fram i söndags när vi fick främmande av tre killkompisar från Antes gamla fotbollslag och de stannade och såg TRE filmer, herregud tänkte jag har de inget hemgångsvett . Dessutom fick jag ont i ryggen av att behöva trängas så förfärligt i soffan!! Gäster ska ju sitta vid köksbordet, dricka upp sitt kaffe och sen brukar man ju fara hem! Eller?
Men idag känner jag bara: Tack! Tack så mycket ni 21-åriga killar för att ni stannade och såg tre filmer för det betyder ju att vi fortfarande är så pass unga att det är kul att "hänga" hos oss!!
Åh tack Cajsa för att du vill låna kläder av mig, alltså är de lite coola och ungdomliga!
Jag kanske är en 30-årig tanta men vad spelar det för roll när man bevisligen inte uppfyller kriterierna för denna "vuxna" ålder!?

Jag ska sätta in en bild på en kille som blev 94 år men som alltid upplevts som betydligt yngre, att jag dessutom fick äran att ha honom som farfar gör ju att jag kan säga att jag vill brås på honom.
 R.I.P - älskade Rudolf!!

 

Kommentarer
Postat av: cajsa

hahah, mja du är väl lite ung av dig då.. btw jag älskar dig också!

2009-01-22 @ 17:27:50
URL: http://cajsalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0