Mer bilder!!

Jag tänkte att jag ska gottgöra lite för att jag skriver så sällan så nu bjuder jag på lite bilder från mitt liv.
Först ut är en bild från vårat underbara bröllop.
På tal om bröllop så har jag kommit på världens idè idag.
Om nåt år då fler av mina vänner har gått nerför altargången, tagit farväl av sitt efternamn (eller karlns namn om man så vill) då ska jag ordna en bröllopsfest för alla fruarna.
Vi ska ha på oss våra brudklänningar, skåla i champagne och genom bilder och minnen drömma oss tillbaka till våra magiska bröllopsdagar! Men det gäller att inte vänta för länge för det är ju en fördel om man kan få igen dragkedjan på klänningen.
Ni kanske tycker att det låter galet men jag tycker att det verkar ännu mer galet att man bara ska få vara så fin en enda dag i hela sitt liv!!
Så här kommer en glimt på hur jag  kommer se ut på den kommande festen:





Vilken tur att gästerna såg till att jag fick i mig mat, tyvärr så hade bordskicket förvunnit under kvällens gång!


Här kommer lite blandade bilder. Håll till godo!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen oh vilken granting!!!!!

1,1 kg för den som undrar!!

2009-01-21 @ 23:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0