Nu är glada julen slut....

Jag är fullt medveten om att jag är bland de sämre när det gäller uppdatering av bloggen....
Nåja det är inget att hänga läpp för. Julen har just passerat och det har varit en härlig jul med kära hemvändarvänner, speciellet en har verkligen varit hemvändare med stort H, hon vände hem till mig och där stannade hon hela julen! Jag kommer att sakna hennes sällskap på kvällarna här framöver, vem ska jag nu skvallra, fnittra och göra smooties med??
Tur att man har "fått" en tonårsdotter som man kan nöta upp öronen på, hehehe....
Jag gjorde illa fingret på trettondagsafton så jag har varit sjukskriven i veckan men på måndag börjar allvaret.

Good luck under 2009!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0