Bilder!


Det här är supersöta Devika som kom och hälsade på med mamma och pappa!
Vi gick adoptionskursen med dem och har behållit kontakten för vi har så oerhört
roligt tillsammans!


Åh här är det hamburgare på gång med BLFK-gänget!
Vi hoppas att vi hinner med flera såna här mysiga kvällar! Helst när ingen jobbar dagen efter.


Ninnas barndomskompis Anna kom förbi med sin Carl. Han är en riktig liten spelevink.



Men får katten va på bordet? Undrar Nellie. Sigge tycker barnmaten smakar smaskens.


Så där nu blev det lite kompensation på bilder från att ha varit så dålig på att lägga upp nya på ett tag.
I helgen blir det kalajs. Lilla Nellie ska vara hos mormor och Tony och vi gissar på att det kommer att gå bra. Speciellt eftersom mamma kommer dit och sover när hon har dansat färdigt.

Trevlig helg!

Fam Berglund

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsvejs!

Kommer du på gymnasieträffen på fredag? Det verkar ju som att Matilda är hemma nu, hennes mamma måste ju ha sagt 17 juni och inte juli som jag tyckte hon sa, måste ha hört fel. Ska bli kul iaf =)

På onsdag till veckan har vi mammaträff hos Ann och Ebbe om du har lust att komma. Kring 13 tiden.

Ha det bra!

Kram Anna

2009-06-21 @ 20:35:09
URL: http://roknasbloggen.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja det blir bra, jag har varit till Annelie så jag hittar =) Men då ses vi, kanske både onsdag och fredag.

Kram

2009-06-22 @ 21:32:27
URL: http://roknasbloggen.blogspot.com
Postat av: Kristina

Hej!



Vad kul och se nya bilder av Nellie. Jag råkade radera din mailadress så du får hemskt gärna skicka den igen till mig. Vi väntar snällt på att få börja vår medgivarutredning nu... denna eviga väntan!



Trevlig helg!

Kristina

2009-07-30 @ 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0