Möhippa!

I lördags var det dags för Sandras möhippa och den blev riktigt lyckad. Vi hämtade henne kl 11 och klädde ut henne till rosa pantern. Efter lite stadsbesök så åkte vi till vassvägen där skumpa jordgubbar och lunch väntade.
Vi målade en tavla tillsammans vars tema var minnen från tonårstiden.
Vid 13 kom de andra tjejerna och vi åkte in till stan för att ha femkamp på lasergame, segrade gjorde brudens lag som sig bör.
Sen bar det av tillbaka till Munksund för ännu mer tävlingar, sexparty och en god middag.
Kvällen avslutades på Sjöbodan och alla verkar ha haft en kanonkväll!!

Denna natt har dock  inte varit lika rolig för lilldonnan har sovit oroligt så mamsen har bara fått ca 2 timmars sömn. Vi är uppe sedan en halvtimma tillbaka men Nellie visar inga tecken på trötthet. Dock så såg det ut som om en ren hade bajsat i hennes blöja så jag misstänker att hon är lite hård i magen efter att ha börjat äta mer och mer vanlig mat samt välling istället för modersmjölkersättning.

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst var bilderna bra, men har ännu fler bilder som ni kan få se om ni vill.

Vad fint ni hade städat hos pappa, men ni glömde lite grejer där eller rättare sagt Jenny glömde.

Vad tror du om att träffas på torsdag?

Kram

2009-06-09 @ 07:38:08
URL: http://lindaenkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallåj!



Jag och Linda har pratat om torsdag passar det?

Visst hade hon bra bilder! Kram

2009-06-09 @ 08:08:40
URL: http://www
Postat av: Anna

Hej! Vad ger du henne för välling? Jag gav Ronja majsvälling och hon blev väldigt hård i magen så jag bytte till havrevälling istället och det gjorde susen! Hoppas det blir bättre!

2009-06-09 @ 22:04:58
URL: http://www.annaochronja.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja det var ju tur att proppen löstes upp, kanske inte så kul att torka då men det är sånt man får ta:) Mammagruppen ska träffas hemma hos en av tjejerna nästa vecka utan barnmorska så det är bara att komma om du vill, så får du träffa lite barn i Nellies ålder.

2009-06-10 @ 21:04:03
Postat av: Pia

Renbajs? Hur sjutton ser det ut nu då?!!? INGA bilder tack :-)

2009-06-10 @ 22:26:21
URL: http://www.poden.se
Postat av: Cissi

Hej!

Jag har försökt få ihop en träff redan 26 eller 27 juni. Då är jag hemma med barnen. Emma, Anna, Hanna kan båda dagarna, har du möjlighet någon av dessa? T.ex. träffas vid lunchtid och beställa mat eller nått. Jag är inte hemma 20 juli (vad jag vet nu...)

/Cissi



(Vilken underbar flicka ni verkar ha fått!!)

2009-06-12 @ 07:49:28
URL: http://ollemarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0