Reportaget i kuriren!

Har ni sett reportaget i kuriren i dag? Ännu ett kanonreportage om ni frågar mig. Det är kul att ställa upp på intervjuer när man sen med stolthet kan stå för det färdiga resultatet.
Jag har själv bara läst det på nätet ännu men ska in till stan och köpa mig ett ex av den "riktiga" varan senare i dag, skulle nog få några ex skickade till mig per post men vem orkar vänta till måndag?
Här är i alla fall snabblänk till reportaget http://kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=4944616
Ni kan också gå in på bläddringssidorna till extrabilagan så kan ni se hur det ser ut i tidningen.

I övrigt i dag så har mina gamla gymnasievänner varit här med sina småttingar och de busade med Nellie så mycket att hon somnade medan jag böt blöja efter att de åkt.
Som vanligt är det hur roligt som helst att träffa dessa tjejer. Vi är ett tjejgäng på 8 som har gått på gymnasiet tillsammans och ända sen studenten har vi träffats två gånger per år för att uppdatera oss om vad som hänt sen sist.
Vi är utspridda lite här och där i landet så det är nästan bara på dessa träffar som vi ser varndra. Ofta har nån en liten kula på magen eller en ring på vänster hand och då blir det utfrågning på hög nivå.

Jag har tagit lite bilder i dag men det kommer inte in på bloggen idag för jag måste göra mig i ordning inför Hasses 60-års fest.

Trevlig nationaldag på er!!

Ninna

Kommentarer
Postat av: Centurion

Ninna! Vilket underbart fint reportage, sitter här med tårar i ögonen. Ni hittade rätt till slut, efter sju år..

Kram från oss!

2009-06-05 @ 23:32:48
Postat av: Jennie

Jaha då lipar man igen...vilket underbart reportage!

2009-06-06 @ 13:01:59
URL: http://livetmedmelker.blogspot.com
Postat av: Maria Holm

Hej! Det är jättekul att läsa om adoption och det är bra artiklar som ni fått vara med i. Kanonkul!

2009-06-08 @ 21:30:20
URL: http://alldagligt.wordpress.com
Postat av: Frida L

Vilka underbara bilder och vilket snajsigt reportage. Ni är jättefina på bild. Hoppas att ni har det bra på Cotton och att solen skiner på er. Kram från Malmö

2009-06-16 @ 17:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0