Arlanda!

Nä vi är inte på Arlanda redan, även om jag ibland känner att jag vill åka dit och vänta så att man inte missar planet.
Däremot så tänkte jag säga till alla våra nära och kära som är bosatta i Stockholm att ni får mer än gärna komma och möta upp oss på Arlanda när vi kommer hem om ni har tid och lust!
Vi kommer fram strax efter 9 på morgonen den 10 april om inte det blir ngn försening och sen så går inte planet hem till norrland förrän 14.15 på em. Det innebär att vi kommer att infinna på Arlanda i nästan 6 timmar och då vore det så roligt om nån ville komma och kramas lite!!
Det är ju på långfredagen som vi kommer hem så jag antar att de flesta är lediga men sen kan det ju också hända att folk är fullt upptagna med att fira påsk någonstans.

Nåja vi ser väl vem som är våra riktiga vänner, vilka som bryr sig..................
Skoja bara!!  Vi vet att ni alla glädjer er med oss oavsett om ni kommer eller ej!


/N

Kommentarer
Postat av: Gro

Hei,



Vi ses på søndag, da flytter vi inn på The Rose, small cottage og mandag 23 mars får vi vår datter, Lucy. Vi ses sikkert og i mellomtiden håper jeg dere får en spennende reise og nyter alle inntrykkene inntil den STORE dagen.



Lykke til,

Hilsen Gro

2009-03-14 @ 19:54:40
Postat av: Gisse

nuduninna.....nu e de äntligen dags! Fy va härligt! Kan inte fatta att de e sant! Såååå glad för er skull! Ni e verkligen värda ett underbart resultat,av er enorma väntan,i form av lilla Nellie! JÄTTEGRATTIS!!! Åh va ja längtar efter att hålla henne....snosa henne i nacken! Synd vi bor så långt ifrån varandra så man inte kan se henne växa upp vardagligen. De får bli fler resor uppöver i fortsättningen helt klart! TACK massor för bloggadressen så ja kan följa era äventyr. Hoppas verkligen ja kan möta er på Arlanda den tionde! Vore ljuvligt! Hörs snart igen. Försöker ringa ikväll. Största KRAMEN från Gisse

2009-03-16 @ 11:22:59
Postat av: Pia & Devika

Nu har jag läst genom hela din blogg så jag vet vad ni gjort hittills :-) Får vi komma och vinka hej till er på Kallax flygplats 1 minut när ni kommer hem så gör vi gärna det innan ni åker hem och isolerar er i Lillpite. Vi väntar så att få träffa er!

2009-03-16 @ 12:22:29
URL: http://www.poden.se
Postat av: Pia & Devika

Haha, vet du hur jag först läste din adress? "nudinna" och jag tänkte "är hon nudist eller nåt?" Haha :-) men NU du NINNA! Snart åker ni!

2009-03-16 @ 21:27:43
URL: http://www.poden.se
Postat av: lindalo

NU har jag hittat hit =) Grattis, så fantastiskt! E så glad för eran skull!!!

2009-03-17 @ 02:11:26
URL: http://lindalosliv.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Roligt att få följa er på resan till er lilla älskling!

Kan verkligen rekommendera kompispartyn på Arlanda ;-) Det hade vi när vi reste iväg. (Och hemkomsten får vi ju längta efter ett tag till)

Allt gott!

2009-03-18 @ 19:12:51
URL: http://kenya.ekhemmanet.se
Postat av: Angeline

GRATTIS! Du och Ante kommer bli bästa föräldrarna!Lisa och jag är så glada för er skull. Underbart att er väntan är över nu. Lycka till med allt och njut utav denna tid.

Kram Lisa och Angeline

2009-03-18 @ 21:59:54
URL: http://angelineenygren.blogspot.com/
Postat av: zandra bäckström

sitter på skolan och läser om er. grattis och välkomna hem allihopa.

2009-03-30 @ 13:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0