....en liten ändring!!

...jag ser att jag har skrivit fel klockslag på när samtalet kom!! Jag vet att ni nu är många som kommer att bli förvirrade så jag ber om ursäkt för mitt tidigare slarv. B från Adoptionscentrum ringde 12.51 inte 11.51 som jag skrev i ett tidigare inlägg. Detta vårdslösa beteende ska ej inträffa igen.
Så nu kan ni anteckna detta så att det inte blir nåt missförstånd!

Ha en trevlig helg kära vänner för det vet jag att jag ska ha! Förrutom packning och fixning så ska vi på middag hos pappa och Mona på lördag. Hör och häpna jag har efter lite övertalning fått med mig familjens teenager, dock fick jag ta fram lite hundögon och snyftade om att vi inte kommer att träffas på tre veckor!! Det funkar på min mamma, på min man och tydligen också på min fjortis! böla och se sorgsna ut- då får ni som ni vill!! Hehe!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ajaj inte bra, jag har nu memorerat det nya klockslaget : )

Kommer med vagnen på söndag, trevlig helg!

2009-03-13 @ 08:18:50
URL: http://rokan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0