.....

Jag kom på att jag skulle säga en till sak.
Jag antar att ni är många som väntar på att jag ska sätta en bild på lilla Nellie och det förstår jag för hon är en dröm i brunt och underbara stora ögon, mammi och pappi har redan smält till två pölar....
Tyvärr så får vi inte lägga ut nån bild på henne riktigt än. Det känns inte rätt heller eftersom vi lagligt sett inte är hennes föräldrar ännu. Men sen ska ni få så många bilder att eran hårddisk kommer att sprängas om ni sparar alla!!!


Tjing

Kommentarer
Postat av: Maria Berg

Vi ser fram emot bilder så hårddisken sprängs!!!!

Lycka till ni och vi längtar att få se lilla Nellie

/ Kram Grannarna

2009-03-13 @ 09:05:27
Postat av: mormor

Du vet hur lycklig jag är för att få bli mormor och nu längtar jag att tillsammans med er få möta Nellie första gången, det är nästan lika spännadet och som Macke säger STORT, som när du och din bror tittade ut, det var lite närmre men lika fantastiskt. Kram

2009-03-13 @ 21:23:50
Postat av: caroline

Vår hårddisk får gärna sprängas!!!!! kram på er

2009-03-14 @ 19:53:51
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: Sosso

Hej där borta!

Hoppas ni har det underbart och att lilla tjejen är underbar och go. Vi längtar till ni kommer hem och vi får träffa er och henne.

Ha det så bra

/Cottonroad

2009-03-24 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0