Förvirrad och morronpigg!!

Wow det snurrar fortafarande i huvudet på mig!! Det är hur mycket som helst att fixa och ändå tar jag mig tid att blogga lite.
Jag måste erkänna att jag blev extra peppad till det när jag fick så många fina komentarer....att det är någon mer än mamma och Tony som läser bloggen det kunde man inte tro.Tack alla som läser och extra tack för alla grattis- och lycka till inlägg jag har fått.

Morronpigg! JAG är helt plötsligt morronpigg, fattar inte hur det gick till men mina mammafasoner har redan börjat. Vaknar tidigt, ligger inte många timmar framför tv:n och det konstigaste av allt så går jag runt och plockar och städar??? Ni som har varit hem hos mig vet ju att det är typ det sista jag brukar göra!

Om nu inte vi mitt i allt glömmer kamerasladden till datorn så ska jag försöka vara duktig och lägga in många bilder från drömresan till Nellie!!

Nu ska jag mysa lite med mina bonusbarn framför en film.


Så här suddigt och flummigt är mitt liv just nu! Ta en titt på bilden så förstår ni på ett ungefär! Märk väl det lyckliga leendet!!

Tjenixen på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad glad jag är för eran skull , Lycka till med tösen.

2009-03-10 @ 23:21:56
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Annchalotte

Gud vad roligt det ska bli för er!!!

Jag följer bloggen varje dag kan jag säga så se till att uppdatera!

Nellie? ska hon heta så eller är namnet på platsen dit ni ska?

Hur länge ska ni stanna?

Själv har jag anpassat mig ganska bra till karibien livet, duscha och tvätta håret varannan dag, sol och bad ungefär varje dag, dock är det lite si och så med internet, svårt att gå från 24/7 onlibe till 10 min per dag, men jag tar alla chanser jag får att uppdatera mig på vad som händer :D



ja, som sagt ha det riktigt bra och jag måste säga att det känns tryggt att yvonne hänger på och styr upp tiderna åt er som bara går runt i glädjerus ;)



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2009-03-11 @ 01:03:13
URL: http://www.pickadoller.blogspot.com
Postat av: Anonym



Grattis Ante och Ninna. Från lycklig farmor och farfar Bättre 30 års present går inte få för er

2009-03-11 @ 08:34:31
Postat av: stina isaksson

Hej på er! Och stoort grattis! vilken grej!!

Tusen kramar från stina (bådas föredetta klasskompis)

2009-03-11 @ 13:20:42
Postat av: Anonym

Hälsningar från en GLAD Faster!!!

Tusen grattis kramar till er båda.

2009-03-11 @ 14:58:01
Postat av: Eva

Gud va kul! Stort grattis!!! :)

Kram,

Eva

2009-03-12 @ 10:45:57
URL: http://evapbloggar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0