Inget internet!!

Hej och forlat for att vi inte har uppdaterat pa lange. Vi har tyvarr haft problem med internet pa hotellet sa nu sitter jag(Ninna) och mamma pa ett internetcafe en bit harifran.
Hur som helst sa har vi varit i domstolen igar och gjort klart adoptionen sa nu ar hon varan ingen kan ta henne ifran oss.
En helt underbar kansla maste jag saga.
Vi skulle fira med skumpa i gar men blev for trotta sa vi ska ta det ikvall istallet.
Sa fort internet kommer igang pa varat hotell sa ska vi lagga in massa bilder, bla annat forsta badet med mamma. Sa hall ut kara lasare den som vantar pa nat gott.......
I forrgar blev det lite shopping och sa halsade vi pa hos vara svenska vanner som tyvarr har akt hem nu.
Daremot sa har vi ju som jag kanske sagt tidigare traffat ett norskt par som vi ska umgas sista vekan med. De aker till en badort nu i drygt en vecka. Det komiska ar att pappan i familjen har varit brorsans chef!!
Nellie mar bara bra men nu har hin borjat visa att hon garna ar med och bestammer ett och annat och jag antar att det ar en riktigt normal utveckling!!

Kram till er alla nu ar det  mindre an tva veckor innan vi kommer hem!!

bilder kommer vi lovar!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad härligt att höra att allt är bra med er. Förstår känslan nu när papperna är klara, nu är hon eran dotter. Längtar verkligen tills ni kommer hem så man får pussa på er lilla dotter och ser fram emot mera kort när ni får igång internet.

Ha det så skönt och stor kram till er.

2009-03-27 @ 16:28:26
Postat av: Lena

Härligt att hon är er på riktigt nu! Visst är det den häftigaste känslan när domaren säger, now she is legally yours, nothing can change that! Skönt att ni har det bra, det är nog problem ofta med nätet, vi hade också det!

Kram från Fam Lilliebjelke

2009-03-27 @ 16:48:29
Postat av: Jennie, Melker o AJ

Superstort grattis till finaste lilla tjejen. Vilken lycka. Ni kommer att bli underbara föräldrar!



Kram

2009-03-27 @ 17:38:32
URL: http://livetmedmelker.blogspot.com
Postat av: caroline

längat efter bilder!!! kram på er alla

2009-03-27 @ 19:31:25
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: linda

längtar också till man får se mer bilder på henne!

kram

2009-03-27 @ 20:04:44
URL: http://lindaenkvist.blogg.se/
Postat av: Ulla-Karin m. fl på Lillbrogatan 5 B

Än en gång ett stort GRATTIS till er, nu när hon är er riktigt riktigt säkert !!!

Vi längtar också efter fler bilder, så deet ser vi fram emot !



Hälsn. fr helgänget U-K, Ullis, Anna, Pelle o Anton !

2009-03-27 @ 22:42:38
Postat av: Maddelene Westin

Grattis till underverket jag har inte kunnat läsa eran blogg för jag bara gråter, men jag har blivit underättad.Allt kommer så nära mycket känslor Jag vet precis hur ni har det och hur det känns.Jag önskar er en säker hem resa. Vet du Ante? du är precis lika gammal som jag var när vi hämtade Linda.Grattis på födelsedagen och ha det rigtigt bra. Kram Madde.

2009-04-10 @ 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0