Ni har kommit till mammans och pappans blogg!!

Fredagen den 6 mars blev våran absolut lyckliaste dag!! Jag fick ett samtal exakt 11.51 och det samtalet kommer jag inte ihåg mycket av kan jag säga. Jag har kännt mig lätt berusad i flera dagar och ni som träffar/träffat mig får ursäkta ocm jag verkar lite disträ. Men ni vet ju hur länge vi har väntat.
Konstigt men de sju åren som vi har kämpat och haft det tungt känns som bortblåsta. Vadå länge? Det gick ju snabbt!!
Hur som helst så åker vi nästa torsdag så det blir en del fixande och stressande för paret Berglund. Som tur är ska mamsen med ovh det känns otroligt tryggt och skönt.
Vi kommer nog att använda den här bloggen som en slags resedagbok så att ni alla kan följa vår spännade resa .


Pussis and hugs!!! 


Kommentarer
Postat av: Anna & Karl

Men så himla roligt! Jag får gåshud, jag är så glad för eran skull! Kommer kika in på bloggen varje dag framöver och följa eran fantastiska resa =)

Stooora bamse kramar från mig och Karl

2009-03-09 @ 20:08:00
Postat av: cajsa din tonårsdotter

jag vet att du kommer bli världensbästa mamma, fast det är du redan! i love u

2009-03-09 @ 20:30:17
Postat av: Jessica

Tusen miljoners grattiskramar, ska följa er resa med spännning. Vilken total lycka! Jag kan bara tänka mig hur alla år känns som bortblåsta när man får ett sådant besked =) De är sånnahär gånger man verkligen inser att de kommer att bli våran tur med...Kramar Jessica

2009-03-09 @ 20:56:17
URL: http://jezzanlarssons.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tänkte ge en stor grattiskram på jobbet igår, men eftersom du var sjuk får jag ge en kram här. Återigen ett STORT Grattis till er!!!:-)

2009-03-10 @ 08:52:50
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: Mona

Hej Ninna! Så kul följa din blogg. å ett stoooooort grattis till er. Önskar er all lycka och glädje.



kram Mona B

2009-03-10 @ 10:54:24
URL: http://moninski.blogg.se/
Postat av: linda

Hej ninna!!

Vad roligt det ska bli att få träffa dig i morgon innan ni åker i väg.

Jag kommer också att kika in på din blogg dagligen för att följa er fantastiska resa.

Kram, vi synes imorgon!

2009-03-10 @ 14:04:24
URL: http://lindaenkvist.blogg.se/
Postat av: Annelie Berglund

Hej Ninna (Och Ante)

Jag kikar bara in för att säga ett STORT grattis! Det här har ni väntat länge på, så njut!!!

Nu blir småkusinerna lika gamla! -09 Är ett fantastiskt år! =)



/1000 Kramar Annelie

2009-03-10 @ 14:36:10
Postat av: Maya

Som svägerska till Annelie B och bekant med Therese, Stina mfl så har jag ju kikat in här då och då men aldrig kommenterat...Blygsam som man är. Ville nu bara säga STORT GRATTIS till Er! Kan förstå det enorma lyckorus Ni känner nu och den lycka det är att få en liten. Äntligen!



Lycka till =)

// Maya (stolt blivande faster till Annelies & Mickes bebbe)

2009-03-10 @ 14:59:26
Postat av: Birgitta & Tage

STORT GRATTIS TILL ER BÅDA OCH LYCKA TILL! ! !

Som ni förstår kommer vi att följa ER på bloggen,nu när ni åker och hämtar eran prinsessa...

2009-03-10 @ 22:05:23
Postat av: Anonym



Grattis Ante och Ninna Från Lycklig Farmor och Farfar .Bättre 30 års present kan ni inte få

2009-03-11 @ 08:51:16
Postat av: caroline

jag har sagt det förut och säger det igen! STORT GRATTIS!!! Ni kommer bli underbara föräldrar till lilla N!!!! hon är så otroligt fin och söt på alla sätt kram på er

2009-03-11 @ 12:53:48
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis Ninna! Jag fick höra den underbart roliga nyheten av Carro. Ni kommer att få en underbar resa! Ha det!



Kram Jessica

2009-03-11 @ 19:37:07
URL: http://mammamedhabegar.blogg.se/
Postat av: Katie

Stooooort grattis!

Ja, allting kändes SÅ overkligt under det Samtalet, och overklighetskänslan pågick väldigt länge, minns jag! Jag var på bussen på väg hem efteråt och ville ropa ut för alla på bussen vad som hade hänt!!!



Ska bli kul att följa er blogg!

Tack!

-Katie (mamma till Esther från Joburg, 15 mån)

2009-03-14 @ 18:34:39
URL: http://lorentzon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0