Ännu en dag i paradiset...

Idag har som sagt var PT varit här och det gick superb. Nellie var lite svårflirtad när det gällde att kolla in i kameran och le men vem så brukar det ju vara med små barn.
Nu väntar vi med spänning på att det ska vara med i tidningen.
I övrigt så har vi haft en härlig dag tillsammans. Cajsa låg kvar i sin säng när jag kikade in i morse, hon hade fått mensverk och det vet jag av egen erfarenhet kan vara en riktigt smärtsam historia. Så hon har varit hemma idag.
Svärfar har varit här och snickrat på våran "carport" som bla släpvagnet ska stå under.
Till middag blev det tacogratäng som kunde ha haft lite mer krydda i sig, men, men..
Lillälsklingen har sovit mellan 15-19 så om eller när hon somnar ikväll det ska bli intressant att se. Hon har inte haft en sån där maraton sovning på flera dagar så jag trodde de var över men jag antar att hon sover då hon behöver sova och äter när hon behöver äta.
Själv vill man äta sötsaker mest hela tiden, jag vet inte hur jag ska göra för att få bort suget!?
Ikväll blir det att se desperat housewife och sen fotboll med maken.



Här har jag ätit gröt bland de första gångerna.



En härlig dag på isen i Gråträsk!



En trött Alma har somnat på snyggskotern.



Familjens småtjejer myser tillsammans!!

Kommentarer
Postat av: Maya

Härligt när dom äter gröt med hela ansiktet ;) Ja bebisar sover nog när dom behöver sova... Fina bilder =) Fin kisse!



Kosttillskott med Magnesium och Zink sägs ta bort sötsug, men man bör undvika sötsaker i minst 4 veckor för att få bort suget helt...lättare sagt än gjort vet jag...



Hoppas Cajsa kryar på sej, vet hur det är med mensvärk...AJ aj aj!



När kommer Ni med i PT? Har inte tidningen tyvärr... Vad spännande! :)



Kram!

2009-05-06 @ 08:58:00
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0