Bildorgie!

Våran gård är nu ren och fin från löv efter att Tore, Cajsa och Ante krattade den igår.
Jag gjorde en kladdkaka och super snälla jobb-Karin kom förbi med bullar som hon hade bakat i bagarstugan, riktigt saftiga och goda.
Allt detta njöt vi av tillsammans med famorn, farfarn och storsyrran framför en orgie av bilder från Sydafrika.

Efter allt frossande så ville jag och maken avsluta kvällen med en powerwalk.

I natt har Ante fått ta stumpan och det tror jag hon kände på sig för hon testade sin far ordentligt. Först jollrar vi mellan tolv och tre sen var det dags för lite stojande igen klockan sex för att sen stiga upp för dagen kvart över sju!!
Tji fick vi för att hon har sovit exemplariskt i början.
Jag kan säga att vysjan lull- tassarna under sängens ben har fått arbeta i natt.....
Nu sitter en trött mamma och pappa vid köksbordet medan den lilla damen tar igen den sömn hon har missat i sin sköna vagn här ute!! Vart är rättvisan!?

Nu blir det till att ta ännu en promenad och Ante han jublar av lycka!

                                                                                      SIGGE!!!!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0