Härliga helg!

Vilken underbar helg vi har haft det!
Det började med några vinglas på Nodo på fredagseftermiddagen tillsammans med vänninor i nåt slags afterwork-tema. Varför gör man sånt så sällan? Det är ju som lagom "utgång" när man heter Ninna.
Erica och jag han till och med drive in på Max på vägen hem och när jag satt där och åt i baksätet så kände jag starka deja-vu känslor,det har dock sällan hänt så här tidigt på dygnet!!
Hemma var vi ca 18 och då hade man alltså hunnit med allt vad man brukar hinna med på en utekväll. Allt utom dansande under discokulan men det fick jag ju som sagt en dos av på tordagens discokalas.

På lördag morgon, eller lunchtid i många andras ögon så satt vi och åt frukost i lungnan ro.....då , helt plötsligt stormar det in folk hos oss och det tar några sekunder innan vi fattar att detta kommer att bli våran trettiårsdag!
Åh vilken dag sen! Först åkte vi till LInnèa och Matte där ännu mer kompisar väntade och så drog de i gång en massa tävlingar, bla fyrahjulingsrace, fotbollsstraffar, luftgevär, brännboll mm.
Sedan åkte killarna iväg och vi blev fixade på varsitt håll. Tydligen så måste de ha haft brist på vatten i pojkarnas lokal för Ante verkade inte ha fått nåt av den varan, däremot så hade de släkt törsten med annat...
Efter en trevlig tjejstund fick jag en sjal för ögonen och fick åter se ljus när vi var framme på Gotis.
Då står helt plötsligt E-type (alias Ante) framför mig och jag är utkläddtill hans dansare Dee.
Alla gäster var utklädda till div svenska artister och de allra flesta uppträdde med varsin låt uppe på scenen.
På kvällen serverades en jättegod buffè En oförglömlig kväll !!!
Nellie hon var först med Emma, som är en naturbegåvning när det gäller att sköta barn, sen tog farmor och farfrar över.
På morgonen längtade vi så mycket efter hjärtat så vi kunde inte riktigt njuta av att vi var ensamma
I veckan har Ante ledigvecka så det ska vi njuta av.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0