I svampskogen

Här hemma rullar det på Nellie kan nästan hålla flaskan helt själv nu, ibland tappar hon fokus och då får man komma med en hjälpande hand. Även på andra ställen gör hon framsteg och idag verkade hon faktiskt njuta av smakportionen så i morgon är det jag som köper något smarrigt för en 6 månaders så får vi se hur det går.

Mamman i huset har varit med Jenny och plockat murkler, hujedamej så rädd jag blev när jag höll på sätta handen på en huggorm!! Vi hade just pratat om att det säkerligen fanns både ormar och jordgetingar där vi gick .
Tyvärr så hittade vi inte så mycket men de få stackare som kom i korgen var rejäla. Nu ska jag försöka lirka ur svärfar var hans superställen är!

Jag märker att jag har blivit sämre på att ta kort nu än tidigare. Förrut så tog man ju kort på exakt allt ungen gjorde och nu glömmer jag tom kameran när hon är på sitt första barnkalas! Skärpning på den fronten fru Berglund!

I morgon ska jag mest troligt gå på familjens hus i stan och träffa en mammagrupp men jag måste erkänna att det känns lite pinsamt iom att man i vanliga fall blir med i en grupp som bvc har satt ihop men jag ja väljer ut vilken grupp jag vill vara med i och sen våldgästar jag den. Är det nån som är förvånad??

Nu är det godnatt för hela familjen, Ante och jag gäspar just nu i kapp.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0