Kalas disco!!

I dag har vi varit på kalas disco på Valdino. Det var Nellies kusin Blenda som har fyllt 3 år.
Det var röjigt med massa dansande barn och en flöjt som användes flitigt till trumhinnornas fasa.

På kvällen har vi varit på middag hos Erika,Clas och tjejerna, grillade biffar och pommes! Delicious!!
Vi har även med dem sett bilder och filmer med från Sydafrika.

Nu har lilltjejen just somnat i sin säng, klockan är 23 och mor och far är lika sömniga, så jag antar att hela familjen utom Cajsa ligger och sussar snart, hon är på byn och flänger vilket glädjer mig för hon vill så sällan vara här och "leka".
 
Tanken är att jag ska på en liten tjejträff i morgon för ett (eller två) glas vin på nodo klockan tre. Det blir i såna fall jag Erika, Ylva och Jenny, det känns grymt lockande så jag hoppas att jag far på det.

Nu åker mina ögonlock igen men kram på er och God natt.

Det här är en bild från den dagen vi fick Nellie!


Kommentarer
Postat av: Maya

Söt bild på Lilla Nellie =)

2009-05-22 @ 09:56:40
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0