Rapport från Lillpite

Nellie har blivit ordentligt förkyld så näsan rinner och hon hostar så att hon nästan spyr.
Just nu har man iofs lite svårt att tro att hon är sjuk för hon hoppar som aldrig förr i sin hoppgunga.
Vi har precis kommit hem från fam Westerberg där vi blivit bjudna på mat, Quinoapasta och köttgryta, det var första gången som jag smakade quinoapasta och det var riktigt gott.
Jag, Ante och Emma har tagit en långpromenad på förmiddagen och jag har lyckats få ihop till 11000 steg så man måste känna sig nöjd.

Vill ni veta vad Cajsa gör? Hon stryker gardiner!? Jajamensan det gör hon. Tydligen så är hennes nuvarande så lejda så hon hämtade ett par hos storsyrran, där finns det gott om gardiner vill jag lova för jag känner ingen som byter gardiner oftare än Jenny. Själv så byter man högst varannat år och då har jag inte överdrivit det minsta.

Slutligen vill jag bara påminna om att köpa Piteå-tidningen på lördag om ni inte får den i lådan vill säga, för då är nämligen vi i tidningen!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anna & Karl

Vad kul att få se er i tidningen på lördag! Så Nellie är också krasslig? Karl har haft 39 graders feber, snuva, och varit hängig hela dagen + en förstoppning på det. Så det har inte varit en toppendag här idag.

Tänkte komma förbi nåndag framöver och hälsa på er, kanske till veckan om ni ska vara hemma? och om småttingarna har kryat på sig lite. Men vi kanske kan höras nästa vecka och kolla läget?

Har förresten också hakat på bloggeriet och har nu en egen blogg jag med =)

Ha en bra kväll!

Kram Anna & Karl

2009-05-12 @ 20:20:02
URL: http://roknasbloggen.blogspot.com/
Postat av: Maya

Härligt! Då ska jag försöka få tag på tidningen! =) När kommer Kurirens upplaga?



Ha en toppenfin vecka! =)

2009-05-13 @ 07:44:34
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hej på er ser att det går bra för er och lilla tösen. Blir kul att få se er i tidningen på lördag!

Kramar från Åsa

2009-05-13 @ 17:02:55
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Annelie Jonsson

Att man har läst tidningen i lördags!!!!!!

Lika många glädje tårar som alltid!!!

Hoppas lilla snuttar blir frisk snart...inge roligt med snoriga barn...

jag hör av mej när jag e ledig om det passar att komma förbi.

Kram A

2009-05-20 @ 23:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0