Sleeping beauty!


Här har man somnat för att mamma är för långsam på att mata in gröten!




Sen tänkte jag informera om att reportaget som ska vara i Kuriren kommer att komma den 5:e juni så då får ni alla hålla utkik efter den tidningen.Det kommer att vara i Kurirens helgbilaga tror jag. Vi längtar till den kommer för vi har ju fått så fin respons på Piteå-tidningens reportage som var nu i lördags!

Just för tillfället så sitter jag och planerar inför dopet. Lillan kommer inte vara så liten när det blir dags att döpas för dels så var det uppbokat i kyrkan nu i juni och sen så har vi tre bröllop tre helger i rad, så det var svårt att hitta en ledig dag!

Ha en trevlig långhelg på er!

Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Har läst artikeln och kikar in och säger Grattis. Och vilken prinsessa sen! Jättesöt!

2009-05-19 @ 18:19:58
URL: http://livetenligtpetra.blogg.se/petra
Postat av: Jenny

Haha men så söt hon är!! Tror jag måste komma o våldgästa nån dag:-)

2009-05-19 @ 20:29:24
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: Pia

Haha underbar bild!

2009-05-21 @ 08:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0