Busy Woman

Jag får många klagomål om att jag uppdaterar bloggen för sällan, men det mina vänner beror på att jag har fullt upp med att prata och umgås med er irl.
Jag har helt enkelt för mycket vänner och händelserikt liv för att kunna bli en ny Kenza eller Blondinbella.
I alla fall så har vi varit på minisemester ända till Havsbadet tillsammans med Karro och Jenny med familj.
Det var jättemysigt och vi höll på fram till småtimmarna.
helgen har dock varit lugn iom att Ante har jobbat hela från morgon till kväll.
Nu ska jag först trösta en sjuk och lite missnöjd dotter sen ska jag vinna i Monster Buzz mot ungarna.

See you

Kommentarer
Postat av: Annelie

Precis!! Håller med, det är bättre att HA ett liv än att TRO att man har ett på nätet!!

Pussa Gumman och hälsa maken!

Kramizar

2009-11-04 @ 11:45:38
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0