Fler tänder på ingående..

I veckan jobbar jag men det känns helt okej för det är en lugn vecka på jobbet. Ante är med andra ord pappaledig och det gäller resten av månaden så lite avis blir man ju.
När det gäller utbyggnaden så går det framåt och nu håller inneväggrna och isoleringen på att slås upp. Det ska bli underbart när det här är klart. Tusen tack Svärfar-Tore för att du är här och hjälper oss så otroligt mycket, det uppskattas.
Det verkar vara många som ska utomlands nu i dagarna eller så kring jul. Vi kommer åka till Kanariöarna i februari och det känns som en evighet till dess, men den som väntar på nåt gott.....
Dessutom så ser jag ju hemskt mycket fram emot våran första jul med Nellie, våran första jul som föräldrar. Alla ni som har fått kämpa och längta efter barn vet hur mycket det kan svida i hjärtat när de barnlösa jularna bara blir fler och fler. Men nu äntligen efter 7 jobbiga jular så ska vi minsann njuta och skämma bort, kanske inte med just julklappar men med julstämning och kärlek!
Med anledning av just detta vill jag sända massa kramar och förståelse till er andra som fortfarande kämpar, jag är övertygad om att ni inom en snar framtid kommer att få uppleva det vi gör nu. Jag hade själv svårt att tro det när andra sa så till mig tidigare men nu vet jag ju att det är sant!

Nellie har förresten fått fler tänder på "överslafen", hon verkar ha lite mer ont den här gången så vi har inte kunnat känna ordentligt men det känns som två.
Sen så har hon ju nu äntligen börjat säga mamma åh det låter så vackert......jag har aldrig hört nån säga mamma på ett vackrare sätt.
Nåt annat som börjar komma mer och mer är ju lilla donnans dans-moves, just nu är Beyonces Singellady som gäller nog kan hon shaka as nog!

I dag är det ju tisdag och det innebär mammagruppsträff, förra vackan var jag och Nellie så snoriga så vi for aldrig men i dag har vi tänkt fara.
I morgon blir det nog att se Sigurd Granström med TnT, det kommer bli kul jag är ett stort fan av hans låtar, måste bara kolla om vi måste köpa biljetter i förväg.

I detta inlägg ska jag vara så givmild och dela med mig med lite bilder, schysst va!?


Mamma och Nellie



....med kusin Julia



..på jakt efter fjärrkontrollen!

Kommentarer
Postat av: caroline

sötungen !

2009-11-10 @ 21:08:04
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: Maya

Vilka fina bilder!! =)

2009-11-11 @ 09:22:41
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: Anonym

Gud så söt Nellie är:-)



Kram

2009-11-11 @ 22:30:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Tack Ninna och Ante det värmer att det uppskattas.

2009-11-12 @ 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0