Det går framåt..

I dag när jag kom hem från jobbet så hade de gjutit plattan på utbyggnaden, maten stod på bordet, Cajsa var tillbaka efter en helg i huvudstaden och våran lilla tjej var på strålande humör! Kan det bli bättre!?
Just nu så är hon världens sötaste när hon försöker krypa över min spikmatta, men det sticker ju som tusan i händerna, få se hur länge det tar innan hon förstår att hon måste gå runt den.

På lördag ska vi på ännu mer festligheter denna gång blir det Wallmans på havsbadet, denna gång får dock Nellie följa för hon älskar ju musik.

På tal om nåt helt annat så hörde jag att Ikea har plockat fram julpyntet så nu  måste jag dit igen. Den här julen ska jag försöka vara mer huslig och hade faktiskt tänkt pynta lite i år.

Nä nu börjar jag ha en ål i knät så bloggandet får vara över för idag.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: cajsa

du är världens bästa!

2009-10-15 @ 22:53:08
URL: http://cajsalindqvist.blogg.se/
Postat av: cajsa

..... och jag hoppas jag får något fint i present för nu har jag vart så duktig och pluggat hela veckan! hihi:)

2009-10-15 @ 22:53:53
Postat av: Terese

Nästa söndag passar perfekt, då jäklar ska det spenderas!

Ikea here we go again!

2009-10-25 @ 07:52:00
URL: http://t2edmark.blogspot.com
Postat av: Linda & Patrick

Det går framåt....jag tycker det står still!!! Nu har vi läst det här inlägget i tre veckor :)

skärpning Ninna ;)

KRAAAAAM

2009-10-31 @ 10:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0