Huvvaligen vad tiden går!

Goddagens på er!

Som ni vet så har jag ju börjat om och jobba. Det går bra men jag tycker inte att jag har tid över till så mycket mer. När jag har jobbat dag så har Ante jobbat kväll och tvärtom. Det är kul med omväxling men man är ju bortskämd med att vara två antingen på dagen eller på kvällen.
Nåja det är ett val som vi har gjort och det kommer att löna sig när vi har många föräldradagar kvar.
Dessutom jobbar jag bara två veckor till sen är jag mammaledig i två veckor, *längtar*.
Nellie mår bra, kryper runt och ställer sig upp hela tiden, det är nog inte länge till hon börjar gåa

På lördag blir det till att fira en 50-åring, vi har tänkt sova hos mamma och Tony, dels för att det är närmare än Lillpite och dels för att de ska sköta Nellie.
I dag däremot ska jag snart bege mig till min underbara vän Terese för en helkroppsmassage, hon läser nämligen till hälsovägledare och då ingår det att lära sig massera. Fy tusan så skönt detta kommer att bli. Jag skulle ha startat dagen med en promenad men eftersom min käre make lät mig sova så har jag gode nyligt stigit upp och känner inte att jag hinner med promenaden. Kanske blir det en "före-middag-promenad" I gråträsk istället för vi ska dit senare för att bla plocka upp båten innan den har frysit fast.

Till sist ska jag berätta att jag har vågat mig på att göra en frisyr på Nellie, eller ja...lite toffsar i alla fall. Det gick bättre än jag trodde med hjälp av lite distration och krokar.
Nästa frisyr ska bli lite mer avanserad men detta är en början.

Ha en trevlig helg alla för det ska jag ha.

Kram Kram


Här har jag nyss lärt mig krypa! Duktig va?




Här är resultatet på tofsarna, igår hade hon rosetter i dom men de försvann under natten.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Sockerunge där! Ja,att hon kryper lilltösen =D Hon växer så fort att jag inte hinner med.

Tim har just börjat sitta, jag är lika stolt över det =)

Hälsa Terese!

Kramar till er alla

2009-10-09 @ 12:43:52
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/
Postat av: Carina Enberg

Så massor söt Nellie är, ha det så bra. Kramar från oss alla

2009-10-09 @ 19:05:35
Postat av: Maya

Men vad gullig frisyr! Jättesött! Kul att se att hon kryper, lilla Nellie. Och sen vill jag tacka för mailet, jag har tyvärr inte hunnit svara men bättre sent än aldrig!



Ha det så bra! Massage är skönt! Hälsa Terese från mej åxå :)

// Maya

2009-10-10 @ 09:44:07
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: Sofia och Kryddan

Men herregud så söt hon är i sina toffsar!! Det gjorde mamma bra! =))

2009-10-10 @ 20:45:25
Postat av: Pia i Kallax

Heja heja! Snart går hon :-)

2009-10-10 @ 23:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0