Ännu en 30-åring!

För trettio år sen stod det 1979 på kalendern och tror mig det märks idag.
I kväll är det dags för ännu ett 30-års firande . Det är Sandra som är kvällens huvudperson.
Först så hade vi inte tänkt gå för vi har haft barnvakt så mycket under hela sommaren men då sa min älskade man att jag kunde få gå så kunde han vara hemma med lillälsklingen. Det är kärlek det!
Just i detta nu så har Emma just gett Nellie gräddstuvad pyttipanna och det slank minsann ner.
Ante är på fotbollsträning och jag gruvar mig för att gå och duscha!



My love!!!!

Kommentarer
Postat av: ellen ~

nej gud vilken liten sötnos :*

2009-09-29 @ 10:53:21
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0