.......

Jag gillar inte att komma på rubriker så idag fick det bli punkter som rubrik.
Lilla snuttan håller på att rensa ur en låda och det är ju perfekt för då har jag ju mina händer fria ett tag!
I går var vi på hjärtis och åt en mycket god middag a la Tony och sen såg vi Idol och Ante fixade deras dator hela kvällen, så duktig så.
Det var i alla fall väldigt trevligt, speciellt att Cajsa ville följa med. Åh håll i hatten nu för hör och häpna hon ska vara med mig i kväll också, hela "fucking" helgen, hon har ju typ inge liv!!
Nä skämt åsido hon dömmer handboll i hortlax i helgen så då passade det bra at hon följer mig till pappa och Mona i Pitsund och myser med dom ikväll.
För  övrigt så har Nellie sovit som en liten gudinna inatt och jag är evigt tacksam för det. Dock så somnade hon inte förrän halv elva i går men det beror på att hon tog sig en liten nap under idol.....

Sen så har jag börjat nedräkning till jag ska börja om och jobba, det återstår och se om det var en bra eller en dålig idè, klarar vi av påfrestningarna med både ombyggnationer och att knappt träffas mer än för att säga godnatt!?
Men Nellie har lovat att hon ska sova bra och Cajsa ska visst stå för städningen i hemmet, eller hur var det nu!?

Jag är övertygad att det kommer att gå vi är envisa och lite ombyte förnöjer ju bara livet, det kan ju kännas som semester på jobbet..

Nä nu verkar hojna vara less på att rensa lådor så nu ska jag gå och aktivera henne.

Detta kort är från Maddes och Marcus bröllop i sommar.

Adios amigos

Kommentarer
Postat av: Annelie,Micke och Tim

Ni är kanonfina hela familjen Berglund! Hälsa "kusen"! Kram Annelie

2009-09-19 @ 16:14:08
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/
Postat av: Cissi

Så fina ni är!! (Speciellt Nellie) Det låter som om ni kommer att ha fullt upp framöver. Ha det bra! /Cissi

2009-09-20 @ 10:32:24
URL: http://ollemarta.blogg.se/
Postat av: Pia & Devika

Vråltjusiga alla tre!

2009-09-20 @ 21:39:04
Postat av: Maya

Vackra familjen! Vilket härligt foto! =)



Kram

// Annelies Svägerska, Mickes Syrra, Tims Faster =)

2009-09-21 @ 08:35:28
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: Ulla-Karin

Vad fina ni var hela familjen Berglund.

Roligt se Ante i kostym, och för att inte tala om damerna som var kanontjusiga !!!

Passar på att säga: Välkommen tillbaka hos grabbarna Berglund ! lite så här i förväg.

2009-09-21 @ 22:01:08
Postat av: Anonym

Vilken snygg bild, speciellt puman i mitten;)

2009-09-29 @ 10:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0