Höst på ingående

I morse när jag vaknade var det -5 grader hos oss, fatta MINUS. Vi har ju varit bortskämda med helt underbara varma dagar och kvällar så det kändes som om minusstrecket inte skulle passeras på ett bra tag.
Gårdagen började med lite sovmorgon pga av att Nellie hållt både mamma och pappa vakna mellan 2 och 5 natten innan. Sen var det dags för öppna förskolan här i byn och tror ni inte grannen har med sig hela meandi kollektionen , det slutar ju med att vi trogna shopoholics inte kan stoppa fingararna från att kryssa i en beställning!
Jag som håller mig borta från stan så gott det går för att inte spendera så mycket pengar åså gör jag det på Gotis i Lillpite i stället!
Nu ska jag bara klä på mig sen blir det kaffe hos Jenny.

Till dig som undrade hur stor Nellie var så hade hon storlek 62 när vi fick henne, 56 i vissa kläder.
Vi skickade våra papper i augusti -08 och fick BB den 6 mars -09.

Ha en bra dag allihopa!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0