Tisdag

Helgen fest var mycket trevlig! Tack Sandra för en mycket trevlig kväll!
I går hände nåt hemskt! Jag skulle baka bullar och hade Nellie i gåstolen. Medan jag höll på att smälta smöret så ser jag bara i ögonvrån hur Nellie har lyckats få tag på sladden till  hushållsassistenten som väger en hel del. Jag hann inte dit utan hon fick den tunga maskinen i skallen!! Fatta att man tror det värsta. Men som av ett mirakel så fick hon bara en bula i pannan medans golvet fick ett hål, å då ska ni veta att Nellie tog den första smällen och golvet den andra. Snacka om änglavakt och världens "hårdaste" unge. Hon grät i max ett par minuter sen var hon på toppenhumör resten av kvällen.
Nu sitter hon som klistrad framför tv:n för det är beyonce som sjunger och dansar och jag tror nog att vi har hennes efterträdare här hemma hos oss.

För omväxling så ger jag er här en bild på världens snyggaste hästarsle!! (Eller hur var det Cajsa?)


Kommentarer
Postat av: Vilja

Hej!



Usch va otäckt ´det som hände med Nellie! Tur att det gick bra!



Undrar två saker. Hur länge dröjde det från att ni skickat era papper tills ni fick BB? Och vilken klädstorlek hade Nellie då ni fick henne?



Vi köar själva för SA och är lite nyfikna.



//Vilja

2009-09-18 @ 08:24:17
Postat av: Sandra

Hallå!



Tack själv, hade riktigt trevligt!

Kram

2009-09-18 @ 15:14:15
Postat av: cajsa

SER DU NÄSAN?! fyfan så stor, du lägger inte in en till bild på mig med hästnäsa

2009-09-22 @ 17:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0