Kusinbus!

I natt har vi sovit i Munksund hos brorsan och på morgonen for Ante och Johan på jobbet så det blev tjejstarkt i huset. Nellie och kusinerna har busat och lekt katter med väldigt ljusa och höga jamande ljud till följd:) En promenad till Konsum i Munksund gav mig nostalgi, fast hela affärn är ju iofs omgjord. Där träffade jag en av farmors väninnor som kände igen mig efter alla dessa år. Snacka om bra minne trots den höga åldern eller är det kanske mina gener som är enastående och gör att jag inte ser en dag äldre ut sen vi såga senast;)
God kväll på er<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du börjat om, Nu väntar jag med spänning på att få bli mormor igen.Kram

2012-03-21 @ 21:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0