Nu tar jag helg:)

Vi har varit i Vougga i helgen med bus-grannarna, men det vet ju redan ni som läste PT i fredags;)
Vädret var inte så kanonbra och på fredag kväll la jag mig kl 8 med magont och illamående men ändå så har det varit en kanonhelg som det alltid är där.
I morgon drar Ante till fjällen igen, men denna gång till Jäckvick med familjens manliga medlemmar.
Därför tar jag helg i morrn! Det är jag värd:)
När jag kom hem i kväll så hade Nellie också packat sina skoterkläder och tyckte tydligen att hon skulle få följa med papi på hans pojkhelg.
Mycket chockad blev jag när hennes pappa inte höll med om det!?
Nåja vi tjejer får mysa på egen hand då, jag antar att Cajsa kommer vilja hänga med mig hela helgen!
Nä nu måste jag sluta för det är ju hockey på tv och man vill ju helst inte missa en sekund av den.
Good bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0