Snoozy , house of lola mm

Hej ! Jag ska börja med att berätta att det går så OTROLIGT segt på adoptionsfronten. Som ni ver så böt vi ju från Sydafrika till Colombia för att det blev stopp i SA . Nu är läget som så att vi har bytt tillbaka till SA för att det är stopp i Colombia, som sagt; trögt är bara förbamnet. Vi har dock kvar våra papper i Colombia och drar tillbaka ansökningen när vi får klartecken att skicka till Sydafrika. Vad allt detta innebär för väntetiden vet ingen exakt men att det kommer dröja åtminstone ett år till är då gode säkert :( . Jag kände att jag behövde komma på nått nytt i mitt liv och få lite mer att tänka på än ett till barn. Därför har jag blivit homepartyförsäljare för mitt favoritmärke när det gäller barnkläder, nämligen Snoozy. Sen säljer jag mera kläder men då även i vuxenstorlek även det ett favoritmärke, House of lola, helt underbara och sköna kläder. Sist men inte minst så säljer jag Underkläder för ett företag som heter PXC, jag älskar deras bh-ar och trosor och jag garanterar att ni aldrig vill ha några andra underkläder då ni prövat dessa. Så det är vad jag ska fylla ut tomrummet med :) Se till att hjälpa mig att fylla det genom att boka in en massa träffar så jag får leka affär hos er :)) Kram Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0